Jobba hos oss

Lediga jobb på Vattenfallgymnasiet

Är du intresserad av att arbeta på Vattenfallgymnasiet? På Vattenfallgymnasiet jobbar välutbildade och engagerade lärare och skolpersonal som tillsammans jobbar för att utveckla varje elev – varje dag! Vi strävar efter pedagogiskt nytänkande som förbereder eleverna för såväl högskola som arbetsliv, men som också säkerställer att de mår bra, trivs och har balans i sina liv.

Lediga tjänster

Publicerad:
2020-11-03
Ansök senast:
Löpande

Spontanansökan

På Vattenfallgymnasiet jobbar välutbildade och engagerade lärare och skolpersonal som tillsammans jobbar för att utveckla varje elev – varje dag! Vi strävar efter pedagogiskt nytänkande som förbereder eleverna för såväl högskola som arbetsliv, men som också säkerställer att de mår bra, trivs och har balans i sina liv. Våra elever har stort inflytande och deltar i olika forum där de ges möjlighet att diskutera och påverka innehåll i såväl undervisning som övrig verksamhet. Hos oss har alla elever en mentor och klasslärare som följer elevens utveckling och håller kontakt med hemmet. På skolan finns också skolsköterska och kurator.

Vill du veta mer? Skicka ditt CV och personligt brev till:

info@vattenfallgymnasiet.se